Zapraszamy od 10 do 17 z wyjątkiem poniedziałków

Wynajem przestrzeni muzealnych. Miejsce dla Twojego biznesu i Twoich imprez okolicznościowych w Krakowie

Atrakcyjna lokalizacja dla spotkań biznesowych i eventów w Krakowie

Kongres, konferencja, koncert, spotkanie biznesowe, event promocyjny, prezentacja produktu, bankiet, gala czy pokaz mody - te wszystkie wydarzenia możesz zorganizować w wyjątkowych przestrzeniach Muzeum Armii Krajowej w Krakowie.


Lokalizacja w sercu Krakowa

Obiekt jest usytuowany zaledwie 400 metrów od stacji kolejowej Kraków Główny oraz dworca autobusowego MDA w Krakowie.


Wspaniała architektura, militarny styl

Przestrzenie w Muzeum AK w Krakowie to idealne miejsce na spotkania branżowe, eventy, szkolenia i konferencje, ale też na zamknięte imprezy okolicznościowe jak urodziny czy komunie. Klimatyczne wnętrza budynku stanowiącego element Twierdzy Kraków, wspaniale odrestaurowane, z najwyższą starannością i dbałością o funkcjonalność oraz z pięknie wydobytą ceglaną architekturą stanowią idealne tło dla wydarzeń, w których uczestnictwo nawet w wielogodzinnych spotkaniach staje się prawdziwą przyjemnością.

Muzeum AK dysponuje wewnętrznym dziedzińcem, wraz z nowoczesnym, atrakcyjnym szklanym dachem, który to dziedziniec jest wyśmienitym miejscem do organizacji koncertów, gal, kongresów oraz eventów marketingowych.

Dziedziniec pomieści 200 osób w układzie teatralnym, a jego zbliżony do kwadratu kształt daje wiele możliwości aranżacyjnych i dużą funkcjonalność.

Drugim pomieszczeniem do organizacji wydarzeń jest Sala Konferencyjna usytuowana na 1 piętrze, przystosowana technicznie do obsługi konferencji z możliwością rozsunięcia lub wygrodzenia strefy cateringu. Mieści grupy liczące do 150 osób. Sala została wyposażona w nowoczesny ekran i rzutnik z systemem przednioprojekcyjnym. Dodatkowo posiada system nagłośnienia i klimatyzację, oraz oczywiście dostęp do internetu zarówno po sieci Wi-Fi jak i LAN. Nasz zespół chętnie pomoże w podłączeniu sprzętu i zadba o komfort zarówno organizatorów, jak i uczestników biznesowych spotkań.

Cały budynek posiada efektywny system wewnętrznych wind i wejść technicznych, które pozwalają na szybki transport i ustawienie cateringu lub sprzętu technicznego, dzięki czemu idealnie nadaje się do organizacji spotkań firmowych, konferencji, eventów, szkoleń, spotkań autorskich oraz prezentacji czy wszelkich imprez okolicznościowych.

Obiekt jest w całości dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami.

Dodatkową atrakcją w tej wyjątkowej przestrzeni będzie możliwość zorganizowania zwiedzania z przewodnikiem po ekspozycji muzealnej.


W trosce o komfort organizatorów i uczestników obiekt oferuje:

- Szatnię na ponad 250 wieszaków oraz zamykane szafki depozytowe.
- Podjazdy i przejścia bezprogowe ułatwiające poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami.


U nas poczujesz się bezpiecznie!

Bezpieczeństwo traktujemy priorytetowo. Na terenie całego obiektu muzealnego wdrożyliśmy rozwiązania zapewniające ochronę naszych gości i pracowników. Na bieżąco dostosowujemy politykę bezpieczeństwa do aktualnych zaleceń.


Pobierz naszą ofertę w pliku pdf >>>




Nasze przestrzenie




Zmień ustawienia cookies